Podczas gry dzieci:
· Uczyły się umiejętności pracy według ustalonych reguł i zasad (list – rodzaj instrukcji).
· Uczyły się tego, że warto współpracować dla wspólnej korzyści.
· Pracowały z szacunkiem, nabywając kluczowe kompetencje.
· Czuły odpowiedzialność za skończone zadanie.
· Wykorzystały kreatywność i poszukiwały twórczych rozwiązań. Tworzyły strategie.
· Rozwijały koncentrację uwagi i spostrzegawczość.
· Uczyły się wytrwałości w dążeniu do samodzielnego rozwiązania problemu.
· Nabywały umiejętność przyjmowania odpowiedniej postawy wobec porażki i/lub zwycięstwa oraz odporność na stres. Oswajały się ze stresem towarzyszącym rywalizacji oraz poznawaniu i rozwiązywaniu nowych zadań.
· Odkrywały swoje mocne strony. Rozpoznawały obszary i sfery, w których osiągały sukcesy. Nawet te najdrobniejsze.
· Uczyły się pomagania i wspierania swoich rówieśników.
· Gromadziły materiał poznawczy. Kształtowały sprawność rachunkową.
· Zauważyły przydatność matematyki w praktyce.
· Uczyły się zaradności i organizacji. Dzieci same wpadły na pomysł, że nie wszyscy muszą za każdym razem biegać z powrotem do klasy po zadanie. Wyznaczali kolejno jedną parę, która biegła po kolejne zadanie.
Według mnie najważniejsze w tej grze było to, że dzieci nie tylko świetnie się bawiły i uczyły, ale również to, że jako nauczyciel stworzyłam warunki do integracji zespołu klasowego. Zintegrowany zespół klasowy, to szczęśliwe dzieci. I dla mnie to jest najważniejsze!
Po przeczytaniu gry jestem nią zachwycona. Chętnie wykorzystam z kl. 3 / jak się uda Covid – 19/
Czy mogę otrzymać grę na maila?
Pozdrawiam
Ewa