Odtwórz wideo
Czy znasz możliwości, jakie oferuje platforma Microsoft Office365 do efektywnego i efektownego prowadzenia zdalnego nauczania?
Czy czujesz, że nie wykorzystujesz potencjału jaki tkwi w tym potężnym narzędziu?
Jesteś jednym z tych nauczycieli, dla których rozwój jest motorem napędowym codziennej pracy z uczniami?
Wyznajesz zasadę, że dobry nauczyciel nigdy nie przestaje się uczyć?
 
Jeśli tak, to ten kurs jest własnie dla Ciebie.
 
Kurs “Microsoft Office365” jest dwumiesięcznym kursem video, przygotowanym z myślą o nauczycielach, dyrektorach i administratorach szkolnej domeny. Przygotowaliśmy w ramach tego kursu 18 modułów, zrealizowanych w nowoczesnej i przystępnej formule samouczków, przez które przechodzisz w dogodnym dla siebie terminie w czasie trwania kursu. W każdej chwili możesz wrócić do poprzednich modułów i poćwiczyć jeszcze raz.
Wyróżnikiem jest innowacyjny sposób prowadzenia kursanta, dzięki któremu poznasz najważniejsze funkcje oferowane w ramach usługi “Microsoft Office365” – wersja bezpłatna, oraz przyjazna atmosfera, z której znani są autorzy, a która spowoduje, że przyjemnie i owocnie spędzisz z nami ten czas. Po ukończeniu kursu, możesz wygenerować dla siebie imienny certyfikat.

Kurs Microsoft Office365 dla każdego - edycja 1

Termin: 11.05.2020 - 12.07.2020

Jesteśmy przekonani, że nasz kurs spowoduje, że lepiej poznasz możliwości
Office365. Dzięki temu usprawnisz swoją pracę, zrobisz wrażenie na swoich uczniach, a co najważniejsze oszczędzisz swój czas i zautomatyzujesz wiele swoich codziennych działań.
Istnieje możliwość zakupu kursu w bardzo korzystnej cenie pakietowej, jako szkolenie dla całej Rady Pedagogicznej.

 Każdy z 18 modułów przedstawia jedną usługę. 
 
Kurs został podzielony na trzy główne części:
  1. Wstęp:
    • Pierwsze logowanie,
    • Przegląd aplikacji.
  2. Poznaj możliwości:
    • Outlook
    • Kalendarz
    • OneDrive
    • Word i Excel
    • PowerPoint
    • Forms
    • OneNote
    • WhiteBoard
    • Stream
    • Planner
    • Sway
  3. Aplikacja Teams :
    • Wprowadzenie,
    • Spotkania,
    • Zadania,
    • Notes Zajęć.
  4. Mały bonus niespodzianka 🙂

Po przejściu wszystkich modułów, praca z aplikacjami Office365 nie powinna być dla Ciebie problemem.

Kurs to ponad 350 minut wartościowych materiałów edukacyjnych, podczas których krok po kroku przeprowadzimy Cię przez te funkcje, które z pewnością przydadzą Ci się w codziennej pracy.
Pokażemy jak zacząć,  konfigurować oraz korzystać  z nich, podczas pracy online. Przyda Ci się to do współpracy z uczniami oraz nauczycielami z Twojej szkoły.

To wszystko w cenie jedynie 97 zł

Pamiętaj, że wybierając nasz kurs, nie tylko rozwijasz swoje umiejętności, ale wspierasz też nasze pozytywne działania w sieci.

D Z I Ę K U J E M Y 🙂

W tej cenie otrzymujesz dostęp do wszystkich treści w czasie trwania kursu., 16 lekcji., ponad 300 minut samouczków., możliwość wygenerowania zaświadczenia ukończenia kursu., świetną atmosferę sprzyjającą uczeniu się.

O autorach:

Dawid Łasiński
Jakościowa edukacja musi być wspierana przez nowoczesny marketing oraz odważne budowanie marki osobistej nauczyciela. dyplomowany nauczyciel chemii w Zespole Szkól im gen. Dezyderego Chłapowskiego w Bolechowie. W lutym 2017r. stworzył postać Pana Belfra (www.panbelfer.pl) – nauczyciela z Internetów. Jego Fanpage ma ponad 14000 polubień, profil na Instagramie obserwuje ponad 2000 fanów, a kanał edukacyjny na YT “Pan Belfer” subskrybuje ponad 45 000 osób. Finalista konkursu Nauczyciel Roku 2019. Wpisany na Listę100 – listę osób, które w wybitny sposób przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce. Gość wielu ogólnopolskich konferencji wspierających rozwój edukacji: YouTube POP-UP Warsaw, Ispir@cje, Zlot Innowacyjnych Nauczycieli, Lepsza Edukacja, K@SSK, EDUInnowacje. Współpracuje z takimi firmami jak Microsoft, Facebook, Samsung. Twórca autorskich szkoleń motywacyjnych i wspierających kreatywność dla nauczycieli i uczniów. Pomysłodawca konferencji „GO4EDU – z energią dla edukacji”. Jako jeden z trzech najbardziej innowacyjnych nauczycieli w Polsce, został zaproszony w 2018 roku przez Microsoft, do udziału w międzynarodowej konferencji edukatorów “Educator Exchange” w Singapurze. Członek grupy SuperbelfrzyRP (grupy zrzeszającej 150 najbardziej innowacyjnych nauczycieli w Polsce). Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert. Pomysłodawca i współtwórca platformy Lekcje w sieci – społecznego ruchu nauczycielskiego, który ma pomóc uczniom, rodzicom i nauczycielom w dotarciu do posegregowanych i wartościowych treści edukacyjnych w internecie (www.lekcjewsieci.pl). Pomysłodawca i współtwórca platformy Nauczyciel w sieci, wspierającej nauczycieli dzielących się swoim doświadczeniem w sieci (www.nauczycielwsieci.pl). Twórca bloga Chemia w szkole, wspierającego wymianę doświadczeń przez nauczycieli chemii (www.chemiawszkole.pl). Autor podręcznika do chemii dla uczniów szkoły podstawowej Wydawnictwa MAC. Pasjonat zastosowania nowoczesnych technologii w edukacji. Twórca projektu CoolturalnaTV – Młodzieżowa Telewizja Kulturalna Gminy Czerwonak.
Maciej Danieluk

– urodzony w Poznaniu, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunku Planowanie Przestrzenne i Gospodarka Lokalna. Twórca, właściciel i długoletni (2002 – 2008) prowadzący portal internetowy dla nauczycieli pod adresem: http://www.literka.pl.

Od 2009 roku, nauczyciel informatycznych przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku – technikum informatyczne, oraz informatyki w szkole podstawowej. Członek społeczności SuperBelfrzy RP, oraz Microsoft Innovative Educator Expert (MIEE2019/2020).
Entuzjasta wykorzystania TiK w edukacji. Trener i edukator umiejętności ICT. Laureat konkursu Wielkopolski Nauczyciel Roku 2019. Prelegent wielu konferencji dla nauczycieli, prowadzący autorskie warsztaty związane z wykorzystaniem TiK w edukacji.
Autor wielu publikacji z zakresu wykorzystania technologii komunikacyjno-informacyjnej w czasopismach fachowych oraz poradnika „TiK w Pigułce – narzędziownik nauczyciela” (Wydawnictwo CRE Edicon, 2019).
W chwili obecnej prowadzący bloga pod adresem: https:// nowoczesnenauczanie.edu.pl
Od czterech lat pracujący z uczniami w swojej szkole na platformie G Suite for Education.

Najczęściej zadawane pytania:

Faktury, rachunki i obsługa techniczna kursu.

Obsługę techniczną kursu prowadzi firma:
Eduklik Filip Chodorowski z miejscem prowadzenia działalności w Rawiczu, przy ulicy Sportowa 30.
W sprawie faktur, rozliczeń, zamówień zbiorowych na kurs prosimy kontaktować się pod adresem mailowym: eduklik@nauczycielwsieci.pl
W przypadku problemów z kontem, zalogowaniem się lub wykorzystaniem kodów rabatowych na kurs prosimy także kontaktować się pod tym adresem.

Jakiej mam używać przeglądarki?

Kurs współpracuje ze wszystkimi werjsami przeglądarek tj.: Chrome, Edge, Firefox, Internet Explorer, or Safari. Poniżej lista kompatybilnych z systemem przeglądarek internetowych:  list of supported browsers

Co otrzymam po wykupieniu kursu?

Po wykupieniu i opłaceniu kursu, możesz zalogować się na platformie i zacząć korzystać z kursu. Kurs może być realizowany w dowolnym terminie począwszy od daty jego startu, aż do daty jego zakończenia. Każdy kursant wybiera samodzielnie terminy i czas realizacji poszczególnych zajęć.

Czy można wykupić kurs dla całej szkoły?

Tak. Aby wykupić dostęp do kursu dla całej Rady Pedagogicznej skontaktuj się z Nami pisząc mail na adres: eduklik@nauczycielwsieci.pl.  Otrzymasz od Nas fakturę i po jej opłaceniu wyślemy Ci kody dla nauczycieli, dzięki którym będą mogli zalogować się w systemie bez potrzeby płacenia za kurs.

Ile kosztuje wykupienie kursu dla całej szkoły?

Kurs dla całej szkoły kosztuje:

  • Dostęp dla  max. 50 nauczycieli – 1500 brutto.

  • Dostęp dla 50-100 nauczycieli – 2000 złotych brutto.

  • Dostęp powyżej liczby 100 nauczycieli – negocjowany indywidualnie.